23 Şubat 2011 Çarşamba

Ağva & Şile

Dostlarla bir kaçamak...kafa dinlemek...çocuksuz... dinlenmesine...
 bencillik mi yaptık diye sorduk kendimize ama galiba yapmadık...
 buna hepimizin ihtiyacı vardı ve arada yapmak lazım iyi geldi...
buyurun resimlere onlar anlatsın...


benimki kadar olmasa da buda fena değildi :)















 ZuZu :))










otele teleferik ile geçiyorsunuz çok hoş olmuş bence :)







anne...her şekilde anne






Şile feneri











1 Mart da geçireceğim bir ameliyat öncesi bu gezi çok iyi geldi zira sonrasında uzun bir süre yatacağım dan biraz stresliyim...süre biraz uzun olsa da ayağa kalktığımda bahar gelmiş olacak ve gezmelere devam edeceğiz.
Bu sürede ben anneye taşınacağım Nadir Serhan kreşe başlayacak... 
iyi tarafından bakarsak son üç senedir yatmadığım kadar yatıp dinleneceğim :)
hazırlıklar yapıldı kitaplarım hazır filmlerim hazır   
 biliyorum ki sonrasında "ayaklarım yere daha sağlam basacak"...

herkese sağlıklı günler diliyorum...






18 yorum:

  1. 1-ilk ve son fotoğrafın hastasıyım
    2-yalan söyledim, hiç kıskanmıyorum! :p
    3-her şey çok güzel olacak. şimdiden geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
  2. Sibel sen harika bir insansın biliyorsun dimi :)

    YanıtlaSil
  3. canımsın. o senin harikalığın :)

    YanıtlaSil
  4. iyi geldiği yüzünüzden belli oluyor.ne iyi ettiniz:)şimdiden geçmiş olsun.ufaklığı öpüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. zeynep kesinlikle bencillik değil...ara ara hepimizin ihtiyacı var böyle güzel kaçamaklara...hele de yanımızda dostlarımız varsa...
    resimlerin hepsi birbirinden güzel...son foto noktayı koymuş...

    YanıtlaSil
  6. ahhh..Ağva...eşimle aşkımızın yeşerdiği muhteşem mekan...size de çok iyi gelmiş sanırım..yüzünüz pek hoş gülüyor...maşallah...

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi yapmışsınız bence de bencillik değil.
    Şimdiden geçmiş olsun.Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  8. Hatiş teyzecim, sizlerin sayesinde ananeler olmasa ne yaparız :))

    Bahriye, değil dimi :) teşekkür ederim

    Neşelihaller, ne güzel demek Ağva da aşkınız başladı o kadar güzel bir yer ki insan aşık değilse bile orada kesin olur :))

    Nehircce çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. canım öncelikle şimdiden şifa diliyorum, geçmiş olsun.sonrası ise beni en son 2004 de gittiğim doğası mucizevi Ağvaya götürdünya nasıl iyi geldi ruhuma o güzel günleri hatırlamak bu görüntülerde kaybolmak:)) seninde ameliyat öncesi iyi gelsin ruhuna huzur versin, ne iyi ettin paylaşmakla:)

    YanıtlaSil
  10. çok iyi olmuş Zeynepçim,arada kendimizede zaman ayırmamız gerek.
    şimdiden çok geçmiş olsun . hayırlısı ile atlatıcaksın inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Zeynep moral olarak depolandın dimi canım
    hazırsın ameliyata. sonu güzel olacak merak etme... sıkılacaksın ama değecek.
    Sen ayaklan çocukları alıp gidelim. Ama sadece balık yiyelim olurmu :D hem vicdanen rahatlarız :)

    YanıtlaSil
  12. Meyracım huzur verebildiysem ne mutlu bana...çok teşekkür ederim canım iyi geldi gerçekten :)

    Elifciğim çok teşekkür ederim canım inşallah :)

    Bahar hem de nasıl hala oradayım sanki :)) doğru söylüyorsun çocukları o güzel sahile götürmek lazım :))

    YanıtlaSil
  13. Aslında aşkımız çok daha önce başlamıştı ama Ağva'da onun hayatımın aşkı olduğunu anlamıştım...Ağva'nın büyüsünden mi aşk sarhoşluğundan mı bilemiyorum artık...ne güzel günlerdi...

    YanıtlaSil
  14. çok güzel fotoğraflar :)
    ağva , şile çok severim oraları :)
    çok da eğlencelisiniz..bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. Neşelihaller aşk sarhoşluğundan'dır :)

    habinos çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  16. Güzel arkadaşım.. uzun zamandır yoksun.. herşey iyi olduğundan, keyfin yerinde olduğundan gelmediğini umuyorum.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Deli annem Zeynep çok yakında dönecek aramıza, iyi çok şükür :) dönmezse ben zorla döndürücem herhalde ;)

    YanıtlaSil