8 Şubat 2011 Salı

Pinokyo


Nadir Serhan'ın kitaplardan tanıdığı pinokyo hafta sonu karşımızda idi.
 İlk kez bir müzikale gittik. Her yerin kırmızı olduğu kocaman bir salon. 
Anlattım tabi günler öncesinden bir güzel hazırladım onu heyecanla bekledi özellikle de  Yaz Aşkı ile birlikte olacağı için çok heyecanlıydı. Tanışıklığımız blog'dan öncesine dayanır oyun grubundan.
 Yaz da, adı gibi Denizler kadar uçsuz bucaksız bir bakış açısına sahip annesi de bende ayrı bir yere sahiptirler.
Deniz o maceralı günü öyle güzel özetlemiş ki buyurun buradan bakınız.

Merdivende keyif başka mıdır?
 Bu bücürler yine merdivende krakerli :) 



çok tatlısınız :)

  

10 yorum:

  1. Ankara 28 ocakta geldi ve ben hasta olduğum için önceden bir hevesle aldığım oyuna gidemedim:(( arkadaşımı yolladım ve haberleri aldım izlemesemde izleyenleri dinleyince mutlu oldum:))
    ayrıca bu bücürlerin ikiside birbirinden tatlı maşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Bizde gidemedik :( Ama merak da etmiyor değilim belki de oğlumdan çok :))) Neşeleri hiç bitmesin inş.

    YanıtlaSil
  3. Pinokyo minokyo anlamam...
    Ben bu iki fıstıga bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. evet evettt, çok tatlılarrr :)

    YanıtlaSil
  5. kraker niyetine yemeli bücürleri :)
    Pinokyo biletimiz vardı Zeynep biliyormusun ama gitmedik :(

    YanıtlaSil
  6. İkisi de çok tatlı..Nasıl da merdivende oturmuş izliyorlar minicik halleriyle müzikali.
    Pinokyo olması da ayrı güzel olsa gerek:)))

    YanıtlaSil
  7. Onlar tatlılar şüphe yok ama anneler de pek hoş:)

    YanıtlaSil
  8. Meyra gidememene üzüldüm ama önce sağlık olsun dimi :)

    Nehircce onlardan çok bize iyi geliyor :))

    Şenaycım sağol :))

    Sibelcim Tibet görmesin :))

    Ahh Baharcım bilseydim almazmıydım sizi :(

    Sihirli Günce çok güzeldi onlar mutlu olunca bizde mutlu oluyoruz :)

    Deli Annem o senin hoşluğun teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. sekerim botu buldunuz mu??

    YanıtlaSil
  10. maalesef canım aslında gidip baksak belki bulurduk ama bakmadık ne yapalım sağlık olsun...

    YanıtlaSil